Najistotniejszą rzeczą, by zwabić atencję prawdopodobnych użytkowników, jest solidna reklama. Zewsząd oplatają nas chromatyczne bilbordy, witryny oraz obwieszczenia. Bywają one sformułowane w taki sposób, żeby przykuć naszą atencję i koncentrują się głównie na przyciąganiu naszego wzroku.
Zapewne każdy obiekt handlowy czy to tekstylny, czy także z artykułami domowymi, chciałby mieć śliczną witrynę, która będzie wabić ludzi, a tym samym finanse oraz profity. Jeżeli chodzi o witryny sklepowe Warszawa posiada niezwykle ogromny dobór wystaw ze szkła oraz aluminiowych oraz stworzonych z wielu różnorodnych materiałów. Najistotniejszy jest oczywiście wizerunek wizualny. Ustanawia on bazę i na tę kwestię też zwracają osobliwą atencję potencjalni konsumenci. Natomiast wizerunek to nie całość – niezwykle ważna jest też jakość witryny. Każdemu właścicielowi punktu handlowego zależy na tym, aby zakupiona przez niego gablota służyła mu wiele lat. Relewantne, by była bezproblemowa w czyszczeniu oraz całościowym utrzymaniu. Gablotki sklepowe są wizytówką każdego miasta, centrum handlowego bądź usługowego. Asystują one w zwabianiu użytkowników, lecz także tworzą strategię na przedstawienie obowiązującej propozycji, w szczególności jeśli chodzi o sklepy z ubraniami. W szczególności panie nierzadko przystają przy sklepowych gablotach oraz fantazjują o nabyciu konkretnego artykułu. Stanowi to też metoda na zainteresowanie pociech. Chromatyczne gablotki z zademonstrowanymi zabawkami tuż za nimi są punktem, gdzie dużo smyków zatrzymuje się i z pragnieniem patrzy na wyśnioną lalę lub samochód. Nad witryną rzecz jasna bardzo znaczący jest odpowiedni szyld. Nazwa stoiska winna być krótka, jednak zwarta, w ten sposób, aby zainteresować jak najszersze zbiorowisko odbiorców.
Wystawa sklepowa jest w pewnej mierze wizytówką określonego punktu, więc powinno się zadbać o to, by wiecznie wyglądała ciekawie plus jednocześnie fascynująco, tak, aby zaprosić do zahaczenia jak największą liczbę odwiedzających.